super efektywny marketing...
  • Content
  • Produkcja wideo
  • Content
  • Produkcja wideo
Sprzedaż mieszkań przez internet – Janusz Miller z Home Invest
Sprzedaż mieszkań przez internet – Janusz Miller z Home Invest Czy można kupić mieszkanie online? Tak fizycznie jeszcze nie, ale przed zakupem można je zobaczyć w 3D, sprawdzić rozkład, a nawet dobrać styl wykończenia. Cała masa narzędzi AR, VR, a teraz jeszcze AI, które służą temu, aby znaleźć i kupić swoje wymarzone 4 kąty. O tym, jak zmienia się marketing… 6 lipca 2023 czytaj więcej
Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital!
Spotkania, raporty, nowości – aktywny czerwiec branży digital! Koniec czerwca to dobry czas na podsumowanie I półrocza 2023. Odbyły się inspirujące imprezy branżowe, m.in. #ForumIAB oraz #semKRK. Wyszły niezwykle ciekawe raporty: Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska i Social Media 2023A już za chwileczkę Google Uniwersal Analytics zniknie i nastanie era GA4. Pojawiły się też nowe rozwiązania reklamowe… 30 czerwca 2023 czytaj więcej
Marketing gier mobilnych – Bogna Wojciechowska
Marketing gier mobilnych – Bogna Wojciechowska Smartfon to łatwo dostępny i towarzyszący nam niemal bez przerwy sprzęt, a gry mobilne to już 50% rynku gier w ogóle. Jak zmienił się gamedev w ostatnich latach? Co lubią gracze w grach mobilnych? I jaka jest specyfika polskiego rynku? O tym m.in. opowiada Bogna Wojciechowska. 16 czerwca 2023 czytaj więcej
semKRK 2023 – czy branża jest gotowa na SI?
semKRK 2023 – czy branża jest gotowa na SI? #semKRK za nami! Byliśmy, słuchaliśmy, a nawet zadawaliśmy pytania, m.in. o AI i przyszłość SEM i SEO. A odpowiedzi warto posłuchać! 14 czerwca 2023 czytaj więcej
Jak rozmawiać z SI, żeby było ciekawie? Milena Majchrzak SEMSTORM
Jak rozmawiać z SI, żeby było ciekawie? Milena Majchrzak SEMSTORM Jak porozumiewać się z AI? Czy pod drugiej stronie już mamy świadomość? A może to dopiero przed nami? O zastosowaniu AI w biznesie i marketingu w bardzo ciekawej rozmowie z Mileną Majchrzak z SEMSTORM. 6 czerwca 2023 czytaj więcej
Eksperckie strategie na 2023! Forum IAB 2023
Eksperckie strategie na 2023! Forum IAB 2023 2 dni najbardziej inspirującej konferencji marketingowej za nami. #ForumIAB2023 to niezwykle ciekawe wystąpienia ekspertów marketingu, nauki i biznesu, którzy próbowali odpowiedzieć na pytanie: Jaka strategia na "ciekawe czasy"? 1 czerwca 2023 czytaj więcej
W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości!
W ciągu miesiąca Google zapowiada kilkadziesiąt nowości! Mija właśnie pół roku, odkąd żyjemy tematem sztucznej inteligencji. ChatGPT, Bing, Bard, Mozilla, Wordpress, Amazon… Ruchy związane z produktami SI wykonują już wszyscy gracze. W tym wydaniu newsów Super Efektywnego Marketingu o sztucznej inteligencji, ale nie tylko! 26 maja 2023 czytaj więcej
Rozwój marketingu wg Kotlera
Rozwój marketingu wg Kotlera O tym, jak zmieniały się zasady gry marketingowej na przestrzeni lat i wyzwaniach dla współczesnych markerów w dzisiejszej pigułce wiedzy od Erwina z Super Efektywnego Marketingu. 17 maja 2023 czytaj więcej
Krzysztof Marzec o ciekawych czasach SEO, SI , semKRK i biznesie online
Krzysztof Marzec o ciekawych czasach SEO, SI , semKRK i biznesie online O zmianach w SEO, nowych technologiach, optymalizacjach Google’a, sztucznej inteligencji w bardzo ciekawej rozmowie z Krzysztofem Marcem z DevaGroup, organizatorem czerwcowej konferencji semKRK #21 BIG. 11 maja 2023 czytaj więcej
Przetasowania na rynku trwają i zmian jest coraz więcej!
Przetasowania na rynku trwają i zmian jest coraz więcej! Kwiecień to dalsze wzmacnianie pozycji Microsoftu na rynku searcha i reklamy. Google zapowiada nowy silnik wyszukiwania oparty o sztuczną inteligencję, a Twitter z Elonem na czele dołącza do wyścigu. 28 kwietnia 2023 czytaj więcej
Jak tworzyć silne marki – wywiad z Arkiem Łosiem
Jak tworzyć silne marki – wywiad z Arkiem Łosiem Branding oczami doświadczonego eksperta z ponad 20 letnim doświadczeniem. 23 kwietnia 2023 czytaj więcej
Kulisy powstania dużego e-commerce: jak to zrobić dobrze i zdobyć rynek!
Kulisy powstania dużego e-commerce: jak to zrobić dobrze i zdobyć rynek! Slodyczowo.pl powstało w 2020 roku. Pandemia, konkurencyjny rynek i pasjonat myślący "excelem". Ta historia musiała się udać. Kacper Błędowski opowiada o powstaniu sklepu i rozwoju biznesu na konkurencyjnym rynku i w bardzo dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. 19 kwietnia 2023 czytaj więcej
  • Poprzednie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Następne
Jesteśmy częścią